Основною метою діяльності шкільних методичних об'єднань можна визначити наступне – залучення вчителів
до інноваційної, пошукової діяльності, розвиток творчої ініціативи, виявлення й
поширення найбільш ефективних форм та методів їхньої роботи.
Завдання науково-методичної
роботи:
• підвищення професійної майстерності кожного
вчителя;
• збагачення і розвиток творчого
потенціалу педагогів;
• діагностика і визначення шляхів
подолання труднощів в педагогічній діяльності вчителів;
• поглиблення методичної підготовки
вчителів;
• активне впровадження
інноваційних форм методичної роботи, досягнень і рекомендацій
психолого-педагогічної науки;
• стимулювання ініціативи й
творчості членів МО.
Можна
визначити напрями методичної роботи, за якими повинна працювати об’єднання
вчителів:
1) організаційно-методична
допомога;
2) інформаційно-аналітична
діяльність;
3) консультативно
-методична робота;
4) забезпечення
неперервного підвищення кваліфікації вчителів;
5) атестація
вчителів.
Організаційно-методична
допомога: проведення відкритих уроків,
суспільно-педагогічних акцій; творчих звітів, творчих портретів; конкурсів
професійної майстерності.
Інформаційно-аналітична діяльність:
ü - вивчення
стану викладання основ наук та результатів навчальної діяльності;
ü - визначення термінів проведення
діагностичних контрольних робіт і тестування з різних предметів;
ü - підбір діагностичних тестів і
контрольних робіт на основі тематичного планування;
ü - проведення педагогічного аудиту з
використанням різноманітних форм і методів;
ü - визначення
основних напрямків індивідуального супроводу вчителів на основі аналізу
результатів педагогічного аудиту.
Консультативно-методична робота:
• індивідуальна робота з вчителями різної
кваліфікації;
• розробка разом з вчителями тематичного і
поурочного планування;
• робота з удосконалення сучасних
навчально-методичних комплексів;
• організація проведення олімпіад, наукових
конференцій;
• участь у педагогічних виставках, проектах.
Забезпечення безперервного
підвищення кваліфікації вчителів:
•
систематизація роботи з проходження вчителями курсів підвищення кваліфікації;
•
впровадження в практику роботи вчителів досягнень сучасної педагогічної науки,
• організація тематичних занять,
практикумів, лекцій;
• участь вчителів у конкурсах, оглядах,
виставках, конференціях;
• активне
здійснення зв'язків з інститутами післядипломної педагогічної освіти;
•
стимулювання педагогічних досягнень вчителів.
Атестація вчителів:
• організаційно-методична допомога вчителям, які
проходять атестацію;
• складання індивідуальних планів підготовки до
атестації з кожним вчителем;
• діагностика і експертиза педагогічної діяльності
вчителів, що атестуються.
В школі працює:
- методичне об'єднання вчителів початкових класів;
- методичне об'єднання вчителів гуманітарного циклу;
- методичне об'єднання вчителів природничо-математичного циклу;
- методичне об'єднання класних керівників.
Немає коментарів:
Дописати коментар