Методичні об'єднання

        
    Основною метою діяльності шкільних методичних об'єднань  можна визначити наступне – залучення вчителів до інноваційної, пошукової діяльності, розвиток творчої ініціативи, виявлення й поширення найбільш ефективних форм та методів їхньої роботи.

Завдання науково-методичної роботи:
 • підвищення професійної майстерності кожного вчителя;
• збагачення і розвиток творчого потенціалу педагогів;
• діагностика і визначення шляхів подолання труднощів в педагогічній діяльності вчителів;
• поглиблення методичної підготовки вчителів;
• активне впровадження інноваційних форм методичної роботи, досягнень і рекомендацій психолого-педагогічної науки;
• стимулювання ініціативи й творчості членів МО.

     Можна визначити напрями методичної роботи, за якими повинна працювати об’єднання вчителів:
1)    організаційно-методична допомога;
2)    інформаційно-аналітична діяльність;
3)    консультативно -методична робота;
4)    забезпечення неперервного підвищення кваліфікації вчителів;
5)    атестація вчителів.
  
Організаційно-методична допомога:  проведення відкритих уроків, суспільно-педагогічних акцій; творчих звітів, творчих портретів; конкурсів професійної майстерності.

 Інформаційно-аналітична діяльність:
ü                    - вивчення стану викладання основ наук та результатів навчальної діяльності;
ü                    - визначення термінів проведення діагностичних контрольних робіт і тестування з різних предметів;
ü                    - підбір діагностичних тестів і контрольних робіт на основі тематичного планування;
ü                    - проведення педагогічного аудиту з використанням різноманітних форм і методів;
ü                   -  визначення основних напрямків індивідуального супроводу вчителів на основі аналізу результатів педагогічного аудиту.

Консультативно-методична робота:
• індивідуальна робота з вчителями різної кваліфікації;
• розробка разом з вчителями тематичного і поурочного планування;
• робота з удосконалення сучасних навчально-методичних комплексів;
• організація проведення олімпіад, наукових конференцій;
• участь у педагогічних виставках, проектах.

Забезпечення безперервного підвищення кваліфікації вчителів:
 • систематизація роботи з проходження вчителями курсів підвищення кваліфікації;
 • впровадження в практику роботи вчителів досягнень сучасної педагогічної науки,
 • організація тематичних занять, практикумів, лекцій;
 • участь вчителів у конкурсах, оглядах, виставках, конференціях;
 • активне здійснення зв'язків з інститутами післядипломної педагогічної освіти;
 • стимулювання педагогічних досягнень вчителів.

Атестація вчителів:
• організаційно-методична допомога вчителям, які проходять атестацію;
• складання індивідуальних планів підготовки до атестації з кожним вчителем;
• діагностика і експертиза педагогічної діяльності вчителів, що атестуються.

 В школі працює:
- методичне об'єднання вчителів початкових класів;
- методичне об'єднання вчителів гуманітарного циклу;
- методичне об'єднання вчителів природничо-математичного циклу;
- методичне об'єднання класних керівників.



Немає коментарів:

Дописати коментар